Ännu mera julklappar

Fredag idag! Alltid lika skönt med fredagar, speciellt när man slutar tidigare! Idag var jag på stan en sväng, köpte en julklapp till My! Äntligen. Jag köpte också till Perro (kusin, vet inte varför jag kallar henne perro). Nu är snart alla julklappar köpta! Ska bara hitta något mer till mysan, men jag vet nog vad jag ska köpa, eller jag har flera alternativ.

Jaja, efter en stund på stan skulle pappa hämta mig, men han var sjukt seg, så jag stog där ute och frös i typ en kvart! Tillslut kom han iallafall, och då for vi till Ö&B, det var jättelänge sen jag var där! Men jag hann inte vara där mer än 10min, för pappa ville hem..

Åh, nu fick jag hicka! Så himla jobbigt! xD
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0