Bloggtips och min filt

Till att börja med, så gjorde olivia i min klass en blogg idag! Ni måste gå in och titta på den. Sen kan ni ju titta in hos Linnea som också hon går i min klass. Titta in hos dom så blir dom glada!

Jag och några andra i min klass, har bestämmt att vi ska gå på bio på fredag! Värsta kul, jag längtar. Vi ska se filmen förtrollad, jag har faktiskt ingen aning om vad den handlar om, men dom ville se den. Efter filmen ska vi typ äta något på stan, eller hitta på något! Värsta skoj.

När jag kom hem idag hade pappa fått en filt från någon av hans kunder! Den var så himla fin och mjuk! Jag sa det, sen fick jag den! Åhh, den är underbar! Jag lägger in en bild på den här.
image122
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0