Cheerleading uppvisning

Idag hade vi ju uppvisningen. Det vad några gymnaster som hade julavslutning, sen ville dom att vi skulle komma och ha uppvisning där, så vi gjorde det! Först skulle vi köra hela programmet, fast vi körde inte alla byggen, men några. Efter de ställde vi upp och byggde några bygg bara. Det gick väl inte så där överdrivet bra, men sådär! De byggen vi fick till var snygga.

Jag lånade Mys dräkt och jag kan inte fatta hur hon får av sig den! Okej, hon är mycket mindre och smalare än mig men. Jag fick iallafall på mig den, men sen när den skulle av, gick det inte lika lätt. Jag kommer typ få röda märken på magen från den! Jag är glad att vi ska få nya dräkter, för dom vi har nu är så små! Vi kom fram till att de flesta dräkterna är för små, och det är för att vi har fått så stora muskeler.

Ikväll har vi träning, även fast vi hade uppvisning. Men det är bra, vi behöver träna.

Här är en bild från uppvisningen idag. Det var innan det hela hade börjat.
image118
/Ida

Kommentarer
Postat av: My

hahahahha, det är knappast från musklerna ;)

2007-12-09 @ 18:46:23
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0