Dröm och bio

Jag drömde världens dröm inatt, det var inte kul! Jag hatar mina drömmar, för oftast så dör jag! Inatt dog jag igen, tror jag, sen kunde jag se döda människor i speglarna, så jag kommer inte kunna kolla i en spegel på ett tag. Åh, det var så äckligt, människorna i speglarna var gråa och lixom stirriga. Sen blev det typ som i årets julkalender, alla kunde inte se mig, bara vissa.

Efter ett tar blev det sjukt konstig, för då skulle jag på träning! Haha, det var bara konstigt, för då kunde tydligen alla se mig. Fast jag var helt borta när vi körde programmet, haha.

Jaja, nog snackat om mina drömmar! Idag ska jag ju in till stan och kolla på bio, vi ska se förtrollad! Jag ska dit med olivia, Linnea och Erika, jippie! Men innan jag ska fara dit måste jag göra läxa. Vi har en inlämnings uppgift till idag. Jag borde jobba med den, hejdå!
/Ida

Kommentarer
Postat av: bollis

brruhuvva! Mysiga drömmar där... Men du, att du drömmer om att du ska dö hela tin.. det måste betyda nått! ;)

2007-12-22 @ 11:02:39
URL: http://ollanbollanboork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0