En lista nu igen

Stava ditt namn utan några A:n
Id

Är du singel?
Japp

Vad är ditt favorit nummer?
4 tror jag.

Favorit färg/färger?
RÖD

Hatade färg/färger
Gult är fult

Vad lyssnar du på?
Datorn som tänker

Är du nöjd med ditt liv just nu?
Jorå

Vad är/var ditt favoritämne i skolan?
Typ tyska, det är kul.

Och ditt värsta ämne?
Spanska!

Vart önskar du att du var nu?
Med My!

Vad borde du göra just nu?
Svenska, vi har massor av svenska läxa, men jag vet inte vad.

Är du kär i någon?
Nej

Kan du blåsa bubblor?
Ja

Kan du nå dina fötter med raka ben?
Japp

Kan du vifta på öronen?
Haha, jag tycker att jag kan. Fast jag gör som tjorven i saltkråkan

Kan du skruva på tungan?
Kanske

Har du någonsin velat bli läkare?
Njaa

Vill du bli brandman?
Nepp

Vad drack du senast?
Sodastream

Vad tittade du senast på tv och med vem?
Julkalendern.

Vem pratade du senast i telen med?
Pappa

Vem ringde dig senast?
Pappa

Har du några tatueringar?
Nepp

Har du rakt elr lockigt hår?
Vet inte, jag plattar det alltid, så det kanske är lockigt?

Är du glad?
Om jag hade haft kul hade jag nog varit glad!

Är du piercad någonstans?
Öronen och naveln.

Vad har du för planer för ikväll?
Sitta framför datorn som vanligt, sen blir heroes!

Hatar du folk som ljuger?
Dom är bara dryga!

Föredrar du \\\"mjuka\\\" eller \\\"tuffa\\\" killar?
Jag gillar nog de mjuka mer ;)

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Spelar ingen roll

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag har ingen aning! Kanske massör, sminkare eller något liknande

Har du någonsin kysst 2 personer samma kväll?
Tror inte de!

Har du någonsin varit helt förkrossad?
Det har jag säkert!

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Bra

Tycker du om ditt liv?
Jaa, det duger väl!

Använder du mascara?
Japp

Använder du läppstift?
Nepp

Vilket balsam tycker du luktar godast?
Vet inte vad det heter ;p

Vad är din favorit rätt ?
Typ plankstek, tacos och mammas kycklig ;)

Vad är din favorit kärleksfilm?
Det är nog Notebook!

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Det är inte mycket det! Kanske navelpiercingen? xD

Vad tycker du minst om i ditt utseende?
MAGEN!

Förlåter du eller glömmer du?
Det beror på

Har du mest tjejvänner eller killvänner?
Tjejvänner, luuungt.

Har du någonsin masserat någon?
Haha jaa.

Vad är du rädd för?
Spöken! huvva.

Önskar du att du var en kändis?
Njaa, det verkar jobbigt.

Önskar du att du var en kille?
Nepp.

Hård eller mjuk smörgås?
Mjuuk

Silver elr guld?
Silver, men i tävlingar vill jag ha guld! Hehe.

Vilken ögon färg har du?
Gröna.

Är det den färgen du vill ha?
Njaa, bruna och blåa är mycket finare!

Kommentarer
Postat av: My

ojoj, för det första; du har absolut inte lockigt hår. För det andra; skulle du definitivt komma ihåg om du hade kysst 2 personer på en kväll.. tack och hej ;)

2007-12-12 @ 19:34:36
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0