Ett roligt test

Bdb eller Lunar: Bdb.
Katt eller Hund: Katt.
Kaffe eller Te: Te (jag har bestämmt mig för att börja gilla det).
Chips eller nötter: Chips.
Skinka eller korv: Båda är ganska äckliga, men korv.
Rött eller grönt: Rött.
Mobil eller mp3: Mobil.
Bergochdalbana eller fritt fall: Bergodal.
Äpple eller plommon: Äpple.
Hårspray eller hårgele: Hårspray
Hallon eller jordgubbar: Hallon.
Höst eller Vinter: Höst
Dvd eller vhs: Dvd
Sjö eller hav: Sjö
Ica eller konsum: Ica
Ödla eller orm: Ödla
Sol eller måne: Sol
Skateboard eller inlines: Skateboard
Snowbord eller skidor: Skidor


Ja-och-nej-frågor

Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Nej
Druckit så du spytt: Ja (cola).
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Nej
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nej
Velat vara ett djur: Nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt: Nej
Tyckt Harry Potter är bra: För ett tag sen, ja.
Hatat choklad: Nej.

Hur...

Svarar du i telefonen: I hemtelefon: Hej det är Ida. På mobilen: Hallå.
Sätter du på dig strumpan: Kan man göra det på många sätt?
Gör du när du är kär i fel person: Blir inte de.
Tycker du om gul bil leken: Japp, fast bara när jag får slå.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 250kr.
Många kontakter har du på msn: 89st.
Fick du detta test: Tog av Elin, hehe.
Spenderar du en regnig dag bäst: Vid datorn.

Vad...

Tänker du på just nu: Jag är trött.
Tycker du om sushi: Har inte smakat, men det gör jag säkert inte.
Älskar du just nu: My
Åt du sist: Ostkrokar.
Drack du sist: Vatten.
Gjorde du för 5½ timmar sedan: Var med Jennifer.
Är din originalfärg på håret: Brun, tror jag.
Behöver du just nu: My


Varför...

Heter du det du heter: Mamma och pappa tyckte väl att det var fint.
Valde du att ha på dig de kläderna som du har på dig idag: Jag har bara ett linne, för att jag ska sova.
Sitter du vid datorn: För att My är inne på msn.
Svarar du på detta test: För att få tiden att gå.
Är apelsinen orange: Bra fråga.

Kommentarer
Postat av: My

Du är bäst, vet du om det? :)

2007-12-31 @ 12:01:19
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0