Helgen och träning

Det känns som att jag inte varit inne på bloggen på flera veckor! Även fast jag var inne i förrgår. Jag har iaf varit med Jennifer typ hela helgen. Det har inte hänt så mycket, vi har mest bara spelat kort och tjockat i oss massor av godis.

Jag hade träning igår, alla var typ där, men alla var inte med. Byggen gick väl inte så jättebra. Vi ska ju ha uppvisning på söndag, så vi måste träna på byggen!

Hehe, jag trodde att jag skulle ha jättemycket att skriva om, men jag hade visst inte så mycket att skriva om. Om jag kommer på något mer får jag väl skriva det!

/Ida

Kommentarer
Postat av: My

Jag kommer på uppvisningen! :)

2007-12-03 @ 10:50:23
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0