Julavslutning och stan

Idag är det sista dagen i skolan, sjukt skönt! Vi ska ha matte nu på morgonen, tyska efter lunch och sen har vi julavslutningen. Våra lärare ska typ göra någon sorts av uppvisning, det blir kul att se, haha. Det var typ också några elever som ska hitta på någonting. Hehe, jag har iallafall med mig kameran, jag kanske lägger in några bilder sen, hehe.

Efter avslutingen ska jag träffa mamma på stan, det var längesen jag gick på stan med henne, heh. Fast hon vill säkert bara att jag ska visa vad jag vill ha i julklapp!

Det känns som att jag alltid skriver att jag ska på stan, men det är ju så! Jag är typ på stan varje dag xD
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0