Julen är förbi

Helt plötsligt så var julen över, det är de tråkiga med julen. Som min lillabror sa; Nu har man ju inte något att längta till! Jag håller faktiskt med, det tog bara slut helt plötsligt. Men innan det tog slut sådär plötsligt, så hade vi det jättemysigt! Jag fick massor av julklappar, fast jag blev inte hel nöjd med allt men. Julklapparna jag gav bort blev uppskattade, det var kul.

Vi firade julen hos mormor och morfar, men farmor och Ivan kom dit också. Det var himla mysigt, och mätt är jag nu igen! Kalle anka var lika bra som det alltid har varit!
Hur var eran jul?

image137

Jag fick:
En digitalkamera
2 presentkort
Pengar
Nå bad grejs
Underkläder
leggins
tränings linnen
Hårprylar
Godis
Trisslotter, som jag inte vann på

Tacktack!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0