Julklapparna är nästan klara

Det känns som att det var 100 år sen jag skrev ett inlägg här, jag har helt enkelt inte haft tid. Igår for jag till optikern iallafall. Hon hittade några små vita prickar på ögona, därför har jag nu linsförbud i två veckor. Det känns förjävligt! Jag kommer inte se någonting på julafton, eller på lucian imorrn, eller ens i skolan.

Jag gick också på stan igår, det vad så skönt, även om jag fick himla ont av att släpa på den tunga datorn. Jag köpte massa julklappar. Jag köpte till Jennifer, Matte, farmor och Ivan. Det känns jättebra att ha gjort bort några, om man tänker på att det snart är jul. Nu har jag då bara My och något mer till Jennifer kvar! Jag har till och med planerat vad jag ska köpa till dom, men idag när jag skulle leta efter de sakerna, så var allt slut!

Det är lucia imorrn, och jag ska vara med i tåget. Vi har ju övat i någon vecka nu på slutet, det låter faktiskt riktigt bra när vi sjunger. Det är också flera som sjunger solo, och alla är så sjukt duktiga!! Det kommer blir jobbigt imorrn när vi ska träffas på skolan halv 8. Jag har inte ens kollat när bussen går, jag får väl ta och göra det.

Jag måste bara få berätta, att jag har hittat 003an! Nu är jag hur nöjd som helst. Läs om den "leken" här

Jag måste också få säga att jag inte tänker ha min design på bloggen så här! Jag gjorde den bara snabbt, och jag kommer ändra så fort jag får tid/lust/ork.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0