Lilla julafton med Jennifer

Igår hade vi ju lilla julafton med Jennifers familj, det var kul, och GOTT! Vi fick äta korvbricka, osten är så god! Sen gick vi in i vardagsrummet, där stog det fullt med chips och ostkrokar och godis på borden! Haha, jag behöver väl inte säga att jag blev mätt ? ;)

Nu snabbspolar vi till julklapps öppningen. Då fick jag en rosa navelpiercing, den var jättefin! Jag har faktiskt bytt till den, även fast jag inte borde göra det. Jag fick också massor med grejer till naglarna, så de blir starkare, finare m.m.

Sen måste jag bara få berätta en rolig sak, Jennifers katt började brinna! HAHA, hon gick för nära ett ljus, så hennes svans brann lite, men inte mycket, sen stank hon resten av kvällen!

Jennifer sov här inatt, och idag är det ju, som förmodligen alla vet, JULAFTON! Så ha en GOD JUL!
image136

/Ida

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah vem släckte maff? xD
GOD JUUUUUUUUL!!!!!!

2007-12-24 @ 16:27:58
Postat av: Ida

Lisa: Mamma släckte henne! ;) GOD JUL!

2007-12-24 @ 21:09:19
URL: http://cheerleaderida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0