Lucia

Imorse åkte jag och My till skolan med mamma och pappa klockan halv 7! Vi lucior skulle träffas halv 8. Vi tränade lite sånger innan den riktiga lucian skulle börja. När väl den riktiga lucian började så gick det bra! Alla solo sångare var jättebra, fast trummorna lät hur mycket som helst. Man kanske inte hörde allt som de sjöng, eller vi sjöng. Jag hade ju tänkt att vara tärna, men My behövde låna min klänning, därför var jag tomte.

Efter lucian skulle vi ha pysseldag, eller pyssel halvdag, för vi hade det bara fram till lunch. Men jag och Linnea orkade inte den, så vi gick på stan.

Nu vill min tyska lärare att vi ska sänga ner datorerna!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kul med cheerleading,min dotter ska ha det på lördag med GCO (gothenburgcheerone).

2007-12-13 @ 12:35:08
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0