Massa filmer och fest

Jag måste börja med att säga att jag sov grymt länge idag! Jag vaknade halv 11, det är säkert inte så grymt länge för er, men det är det för mig! Det var iallafall himla skönt. Jag brukar ju sova till, max 9 på helger. Jag kunde säkert ha sovit längre också, för jag vaknade av telefonen.

Igår kom My hit. Hon tog med sig en Mybook med filmer på. Vi såg på Shrek 3. Den var bra! Kanske lite seg ibland men bra. Efter filmen slog vi på teven, för att se slutet av idol. Jag har inte följt Idol någonting, men jag ville ändå att Amanda skulle vinna, men det gjorde hon inte för Marie vann. Haha, jag bryr mig inte så särskillt mycket men, båda kommer ändå bli lika kända.

Ikväll ska Mamma ha fest. Det ska komma några hit, inte så många men. Edits (den söta hunden) husse och matte skulle komma, men deras barn fick magsjuka, därför kommer dom inte. Jag hade ju längtat efter Edit, det var så länge sen jag såg henne.

När mamma har fest, ska jag väl sitta och se på ännu mera filmer. Jag har kollat ut några som jag ska se, och det blev Brudens far och Tonårsliv. Tonårsliv har jag sett redan, jag har den faktiskt, men bara fodralet, filmen är borta.
Är det någon som vet om brudensfar är bra? Jag läste om den, och det verkade rätt så bra!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Brudens far är jättebra! Kan jag verkligen rekommendera!

2007-12-10 @ 01:03:07
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0