Massor av stan

Idag har vi haft jul hos farmor, fast utan julklappar. Vi åt julmat, mums! Jag brukar inte äta så mycket av julbordet, men köttbullarna var iallfall goda, haha! Sen åt vi efterrätt också, jag är jättemätt!

imorgon bär det av till stan för mig och My! Båda hade fått presentkort och pengar, så här ska shoppas! I övermorgon ska jag in till stan och fixa linserna, och dagen efter det ska jag till stan igen med Jennifer! Det blir en hel del stan nu efter jul!

Imorgon ska pappa fara och titta om min kamera finns, för jag har tittat ut en som jag vill ha, och det är samma som jag alltid velat ha! Jag skickade en länk till pappa och allt, men endå köper han en annan kamera!

Nu sitter och jag kollar på tomten är far till alla barnen! Hejdå!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0