Mera linsförbud och stan

Jag var hos optikern igår, jag har ju haft linsförbud i två veckor, så jag hoppades på att jag skulle få tillbaka mina linser, men det fick jag inte. Prickarna som jag haft på ögonen var fortfarande kvar, så jag fick ännu mera linsförbud! Nu i en hel månad. Men det är ju bra att jag har fått mina nya glasögon, annars skulle jag inte sett någonting! Fast på träningarna blir det jobbigt, och jag hoppas verkligen att jag hinner få linserna innan DM! Annars blir det sjukt jobbigt!

Jag skulle ha farit på stan idag med jennifer, men hon är sjuk, så vi ska fara dit imorgon istället. Då vill jag köpa: Vita/gråa/bruna benvärmare, något från kicks och ginatricot, för jag har presentkort där. Sen vill jag hitta en klännig/tunika/fin linne som jag kan ha på nyår!

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0