Sammanfattning på år 2007

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
For till Bulgarien, började på gymnasiet, sommarjobbat och startade en blogg.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hm, minns inte vad jag hade, men det gjorde jag sääkert.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp, men ungmamma fick Wilma iår ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien och Sverige.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
My i cheerleadingen!!!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
14 Juni, när vi for till Bulgarien.

9. Största misstaget?
Jag orkar inte tänka

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njaa, gjorde bara illa handleden lite, och fick lite hjärnskakning.

11. Bästa köpet?
Alla klänningar, älskar klänningar!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping i bulgarien!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
My, hon gör mig alltid glad! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Våran tävlingsmusik kanske, hahha.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare, för jag gillar min klass nu!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränade cheer, haha.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor och morfar, med familjen och farmor.

19. Blev du kär i år?
Nej.

20. Hur många one night stands?
ingen

21. Favoritprogram på TV?
Heroes och vänner.

23. Bästa boken du läste i år?
Som jag vill vara, den var as bra!

24. Största musikaliska upptäckten?
va?

25. Något du önskade dig och fick?
Kameran! :*

26. Något du önskade dig men inte fick?
Flyttahemifrån sakerna.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var i skolan, sen dagen efter kom släkten.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Vanlig.

31. Vad fick dig att må bra?
My

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen tror jag ;p

33. Vem saknade du?
My när hon är i holmsund

34. De bästa nya människorna du träffade?
Oliva, Linnea, Sandra, Erika och Lena! :) Dom i klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0