Shopping med MY

Nu har jag inte skrivit på jättelänge känns det som, så nu är det väl dags. Jag har sprungit omkring på stan både igår och idag, så nu har jag inte så mycket pengar kvar!

På de här shopping dagarna har jag köpt:
Svarta cheap monday 400:-, flott.
Gråa mjukisbyxor 100:- (rea) Ginatricot.
Vit tröja/kofta 120:- (rea) Ginatricot.
Örhängen och halsband 50:- (rea) Ur&penn.
Ett par högklackade skor 150:- (rea) Skopunkten. SJUUUUUUKT NÖJD!
Hårprodukter 60:- (rea) Kicks.
Någonting för huden 100:- Kicks.

Jaa, kortfattat: Jag älskar mellandagsrean! Undrar hur mycket jag har tjänat på den här rean, jag tror jag ska räkna ihop det! Jag lägger in några bilder på mina köp! :)

image140
image141
image142

/Ida


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så snygga skor! Är avis för att vi inte har Skopunkten här :(

2007-12-28 @ 20:43:30
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0