Stan med Olivia

Åh, shit vad skönt, nu har jag gjort bort både IKK provet och Geografi provet! Åhh, härligt. Dessutom har jag gjort färdigt min ena inlämningsuppgift. I veckan har jag alltså bara kvar Svenska provet och svenska inlämningen. Vi har gaanska mycket i skolan nu, jag vet, men alla lärare sparar typ allting tills sista veckan, typiskt.

Nu har vi slutat för dagen, man fick fara hem och göra färdigt en inlämngingsuppgift som jag redan har gjort! Gud se skönt. Jag och Olivia ska fara på stan snart, haha. Jag kommer göra av med mycket pengar, som vanligt. Nu har jag ju köpt klart alla julklappar, så nu blir det saker till mig, och det är inget jag kan säga nej till! ;)

Måste bara fråga alla där ute, HUR ÄNDRAR MAN FÄRGEN PÅ TEXTEN DÄR --->
Alltså det är den där oranga texten, och klupparna som är framför! Jag går åt, för jag har försökt värsta länge, men det går inte, eller jo, det måste ju gå men, aja.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0