Stan med pappa

Imorse for jag iväg till stan med pappa. Vi skulle lämna in glasögonen som jag hade lånat hem, vi beställde också glasögon. Dom skulle komma på fredag, så snabbt trodde jag då inte att det skulle gå. Men det blir kul, då ser jag någonting på julafton, eftersom att jag har linsförbud enda till 27 December.

När vi hade vart där skulle han till systemet, så jag fick gå på stan i en kvart. Då passade jag på att köpa en till sak till Jennifer, och en till sak till My. Nu är dom fäärdiga! snart är jag klar med julklapparna. Det känns som att jag alltid skriver det, men nu är det verkligen jättesnart!

Haha, något roligt som hände var ju att pappa såg en 004 efter vägen (jag letade 004), men jag såg den inte. Så han vände om och jagade den i typ 10 min! Haha, tillslut kom vi ikapp den, och då hade vi kört bort mot Vindeln. Men jag såg den iallafall! Nu är jag alltså på 005, yes.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0