Stan och träning

Jag har inte hunnit skriva på ganska länge nu, jag har haft fullt upp med allt skolarbete. Igår stannade jag kvar i stan med Olivia och vi åt på  Subway, det är så gott.
   På stan köpte jag några små julklappar och benvärmare. Jag har velat ha benvärmare ett tag, det är så fint, och det ska jag ha på julafton och på avslutningen.
  Nu har vi nyss haft prov i Svenska, det var ganska svårt, för jag hade inte riktigt pluggat så mycket som jag borde ha gjort. Jag hade ju träning igår, så jag pluggade inte så mycket igår, haha.
 På träningen gjorde vi om en dans, och ett bygg. Bygget blev SKIT snyggt! Det är typ det snyggaste jag någonsing sätt, helt seriöst!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0