Tråkigt lov och rolig julavslutning

Jag kommer nog ha otroligt lite att göra nu på jullovet! Redan första dagen sitter jag här och har ur tråkigt, hela familjen är borta och jag alla är borta. På hela mitt lov kommer jag typ träna, för jag kommer inte hitta på något annat att göra. Jag har faktiskt bestämt mig för att bli bra på hopp på lovet, så vi får väl se om det går. Jag tror jag ska ta kort på mina hopp nu, och sen efter lovet, det blir som före och efter bilder. Det är bara för att jag vill se om jag har lyckats med mitt mål, hehe.

Idag gick jag runt på stan med mamma. Jag köpte en söt, liten, vit julgran! Jag ska lägga in en bild på den, så ni får se. Jag tog även lite fler bilder idag på julavslutningen som jag också kan lägga in. Lärarna hade gjort en liten "teater" där de härmade oss elever. Haha, det var jättekul, jag filmade! De hade också skrivit en låt, kulkul!

Vi börjar med en bild på min julgran
image121

Lärarna är utklädda, haha.
image119

Här är från teatern som dem hade gjort.
image120

/Ida

Kommentarer
Postat av: My

du ska ju vara med mig på söndag :D + att ofta du hinner förbättras mkt under lovet :S

2007-12-20 @ 19:33:23
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0