Träning träning träääning

På träningen igår var inte alla där. Vi tränade ganska mycket gymnastik och hopp, men även liiite bygg. Gymnastiken börjar gå framåt ännu mer! Det är flera som lär sig mycket! Hoppen ser också bra ut, iallafall de andras i lagets!! Vi har också gjort om slutet i programmet, det blir snyggt, eller snyggare än det förra iallafall, haha. Jag tog några kort på träningen, jag lägger väl in dom när jag kommer hem!

Min dansklass skulle också fara och kolla på någon dansuppvisning igår, men jag skippade det för att fara på träningen. Därför är vi också lediga idag från dansen, och vi har ingen gympa! Sköönt, vi slutar då klockan 12. Idag måste jag komma ihåg att hämta IDkortet, det har varit klart i snart en vecka men jag har inte hunnit hämta det än.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0