ARG

Jag är förbannad! Någon annan skulle säkert inte varit förbannad i mitt läge, men jag är lättretlig! Familjen var hos mormor och morfar på farsdag-kalas, fast jag hade ju träning, så jag var inte med. Sen skulle dom ta hem en tårtbit och en hatt (till jazzen) men kom dom ihåg något av det? Nej! Nu måste jag gå iväg dit själv och ÅH, det orkar jag verligen inte! Därför tänker jag inte prata med min familj från och med nu.

Träningen gick väl bra. Ingen gjorde iaf illa sig, det är ju alltid något positivt. Vi har ändrat ganska mycket i programmet nu. Ramsan har vi gjort om, och en gymnastik del. Vi lär väl göra om något mer sen också.

/Ida

Kommentarer
Postat av: My

shieeeeet, mad!

2007-11-12 @ 09:14:58
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0