Buss prat och matteprov

När jag och My åker buss, så är vi typ jämt dom enda i hela bussen som pratar. Det är jättehemskt! Vi pratar hur högt som helst, och alla andra sitter knäppt tysta. Idag hände det igen! När My sen gick av bussen (hon går av före mig), så blev det tyst! Alla som sitter där tänker väl typ att man är hel konstig, och värsta jobbig som bara pratar.

Vi har fått tillbaka våra matteprov! Jag fick 25,5/30! Är hur nöjd som helst! Jag har aldrig i hela mitt liv fått bättre än G på matteprov. Det bästa jag har fått (förutom det här) är 14/24, och det var G! Jag var bara tvungen att säga det, för jag blev så glad!

Det är träning ikväll igen! Hoppas vi ska ändra på några saker, det är så kul att lära sig nya saker. Fast, jag hoppas också att vi ska träna på allt, så vi blir bättre än vad vi redan är!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0