Cheerleading

Nu tänkte jag brätta för alla intresserade, om min cheerleading karriär.
Det började med att My (www.cheer.blogg.se) började i cheerleading och först trodde jag (som alla andra) att det bara var tjejer som hoppade med puffar. När My då började följde jag med och tittade på hennes träningar. Jag tyckte det såg roligt ut, så jag började i ett nybörjarlag hösten 2005. Vi var inte så många i laget, kanske 6-7 st. När fler och fler slutade, var vi tillslut tvungen att lägga ner laget, efter knappt en termin. Man kan säga att jag tog en paus i "cheerleadandet" men började igen hösten 2006 i seniorlaget. Fast, eftersom att typ alla seniorer hade flyttat, eller slutat, så tog de laget en paus. Då fick alla som var födda 91 eller senare börja i junior laget. Där har jag nu gått och vi tävlade på DM i mars, där vi kom 2a och vi fick även priser för mest minnesvärda. Det betydde alltså att vi skulle till SM i april. En vecka innan tävlningen fick My tränings förbud, varför hon fick det kan vi läsa på www.cheer.blogg.se. Evelyn, som också tävlade individuellt, bröt foten några timmar före vi skulle tävla, så hon kunde inte vara med i varken individuellt eller junior B. Men det gick jättebra för oss endå, vi kom 4 av 9 st.

Nu har vi kommit tillbaka som seniorer, nu bättre än någonsin! Så passa er, alla senior A lag!

Här är bilder på mig och på min lilla maskot som jag har gjort, (Jag hade bara kul och tog lite bilder, det där var typ min första scorp!)

Kommentarer
Postat av: My

Den där bilden på Scorpen har jag aldrig sett förut! :D

2007-11-08 @ 13:11:32
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha men det var inte dom pengarna jag menade nu, men där har jag tjänat lite iallafall:) Tack så mycket;)

2007-11-08 @ 13:22:20
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha annonser:P men det var inte dom annonserna man klickade på nu, utan ett par andra. Men dom jag sa att man kunde klicka på tjänar jag också pengar på:P

2007-11-08 @ 15:36:55
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0