Cheerträning och dansuppvisning

Våra dräkter var inte beställde! Åh, jag trodde att alla hade betalat och att vi skulle få dräkterna om typ 6 veckor, men ack å ve! Det var en som inte hade betalat= MY! Om hon inte betalar snart, så kanske vi inte hinner få dräkterna tills DM! Haha, tänk om vi hade kommit där med de gamla saint dräkterna! Okej, nu ska vi inte tänka negativt.

Träningen gick iaf bra! En i min byggrupp håller typ på att opereras, så vi kommer kanske inte kunna träna på ett tag.. På tal om operation så har min mamma opererats idag! Det var ingen allvarlig operation, så hon kommer hem imorgon och är hel frisk! På tal om operation igen, så ska kanske My opereras snart! Det kanske jag redan har skrivit men.. Nu ska jag sluta snacka om massa operationer!

Imorgon har vi ju då dansuppvisning på öppethus. Så efter träningen for jag till mormor och lånade morfars hatt, vi ska ju ha hattar till jazzen. Nu har jag då två hattar, men det kommer säkert vara någon som inte har med sig sin imorgon! Jag är faktiskt inte nervös! Otroligt, jag brukar jämt vara hur nervös som helst, för minsta lilla grej.

Jag ska försöka gå och lägga mig tidigt idag, eller juste! Vi har ju sovmorgon imorrn kom jag just på. Hehe, imorgon har vi friluftsdag, vadå fri luft? Jag ska vara inne och ha dans, sen yoga. Det är INNE, det blir väl inte så mycket friluft? Aja, det kommer hursom helst bli himla mycket dans imorrn. Först på friluftsdagen, sen ska vi ha en till danslektion och till sist uppvisningen på kvällen! Men det blir säker skoj!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0