Dagen och storstädning

Idag fick jag VG på en skrivuppgift!!!! Jag är as nöjd. Annars var den här dagen en vanlig dag. I slutet av dagen fick vi sitta och lyssna på 3orna som redovisade om deras resor till Spanien och Ghana. Klockan 15.24 slutade vi då, sen sprang jag och My till hennes klassrum och hämtade hennes väska, vi ville hinna med bussen som gick 15.30. Vi sprang ifrån klassrummet vid 15.26 kanske, sen gasade vi på till busshållplatsen efter vasaplan. Precis när vi kom till busshåll platsen så kom bussen, tuuur!

Nu håller jag på att storstäda mitt rum nu innan träningen. Jag dammsugar till och med!
Nu ska jag gå och forstätta med städningen!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0