Dåvamyran

Jag och Mysan har börjat ta kort på regestreringsskyltar. Vi håller ju på att leta efter dom. Först ska man hitta 001, sen 002, 003 osv. Nu har vi också börjat ta kort på dom också. Till en början ska vi ta kort på alla mellan 001 till 030, sen får vi se hur långt vi kommer. Vårat mål är att ta kort på alla upp till 999, ELLER HUR?

Idag ska vi fara till någont himla dåvamyran med klassen. Jag har ingen aning om vad det är, men det är väl något kraftverk eller nåt? Nu fick jag just reda på att det var sopförbränning där! Det enda jag vet om det är att det inte är bra. Vi kommer ha lunch senare eftersom att vi ska vara i dåvamyrasaken till klockan 12.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0