Födelsedagen

Imorse fick jag 500kr av mamma och pappa. Det är det enda jag kommer få idag, eftersom att jag har träning ikväll, så farmor och dom kommer imorrn. Idag ska vi äta tacos, för att jag fyller år! Värsta gott, jag längtar. Fast jag längtar mer tills onsdag! Då bire tåårta.

Nu ska min klass, och jag också, sälja salamikorvar till klassresan! Det är utmärkta korvar på 800g. Dom finns i tre goda smaker: Vitlök, kryddmix och peppar. Det är också perfekta julklappar, man får med inslagnings kartonger. Man får också med goda recept till korvarna. Så, vad väntar du på? Beställ en av mig idag och du får den för 160kr/korv!

Nu börjar min lektion!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0