Hårfärgning och stökigt rum

Jag åt på kajutan idag med familjen. Taco buffe är alltid gott, fast det är ändå mycket godare på droskan! Efter maten for vi och handlade, jag köpte en hårfärg! Jag ska färga håret bruuunt. Vet inte när jag ska färgda det men, förmodligen imorrn innan träningen. Jag orkar då inte hålla på med det nu!

Förresten, mitt rum är skit stökigt! Det var ju det jag sa, varje gång någon sover här så blir det stökigt! Det är kanske för att man måste dra in extra sängen och tjafsa med den? Jo, det har säkert något med den att göra.

Jag har råkat trycka in högtalaren på min låne dator, det är skolans! Den går inte att he tillbaka.
image83

Här är min hårfärg! Jag ska ta kort sen när jag har färgat också!
image84

/Ida

Kommentarer
Postat av: My

Ajdå.. det där med högtalaren.. Och våra rum blev väldigt lika. Fast kollade du på mitt innan? Det kan ju bero på det också (H)

2007-11-24 @ 20:44:06
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: My

Förresten, glömde att säga att jag längtar tills jag får se resultatet av hårfärgen. How ma blondie goes brownieee. Fick lust att skriva engelska ;)

2007-11-24 @ 20:45:09
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0