Hey baberiba och tjuvlyssnat

Jag älskar kungafamiljen i hey baberiba! Dom är ju så sjukt bra. Jag och My har suttit och kollat igenom massor av avsnitt på min dator. Haha, det finns inget mer att säga än: Det är så sjukt bra! Man kan inte sluta skratta åt dom.

Då vare Fredag igen. Ännu en skolvecka är slut. Sen jag började på UIG har veckorna gått jättefort. Man har knappt hunnit blinka så har det blivit helg igen! Det är ju bra, för då kommer ju snart sommarlovet! Så himla skönt det kommer bli. Tänk, då är snön borta! Iförsig är snön borta nu också, men den kommer väl snart, tyvärr!

Idag satt jag och My på bussen igen, pratade högt igen och alla andra satt knäppt tysta IGEN! Det är verkligen inte roligt! Men det är ju inte kul att sitta tyst på en buss hela tiden? Eller jo, kanske om man sitter och lyssnar på oss. Jag måste allvarglgt gå in på tjuvlyssnat. Det hörs kanske vad det är, men för er som inte fattar: Det är folk som tjuvlyssnar och skriver in vad de har hört. Jag skulle inte bli förvånad om mitt och Mys snack kommer upp där!

Nu måste jag gå in på tjuvlyssnat!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0