Hotell och bio

Nu kommer ett kort inlägg som jag bara skriver snabbt!

Nu har jag fått våran tävlningsmusik! Äntligen. Den är typ ändå bra, hehe.

Jag måste seriöst vara den osmidigaste i världen! Jag hoppade just och kring och dansade lite vilt. Sen sparkade jag ut foten RAKT in i ett bort, som for in i en sminklåda, som for in i en spegel! Som tur vad gick inget sönder!

Jag har börjat packa lite smått inför hotellresan! Förresten, är det någon som vill tipsa på någon bra bio film? Vi hade tänkt se på bio, men vi vet inte vad vi ska se. Hehe, så vi får tipsa på!

Nu måste jag gå! Jag och Jennifer ska till morfar som fyller år idag, tårta är alltid gott!

/Idan

Kommentarer
Postat av: klotter

Se Saw IV, dem filmerna e så bra! Dock har jag inte hunnit se den än.

2007-11-17 @ 12:55:00
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0