Hotell Scandic PLAZAA

Nu har vi kommit hem från hotellet. Det var coolt. Vi bodde på våning 12, alltså näst högts upp, om man inte räknar med relaxen som är högst upp. Vi hade världens utsikt över stan, och nästan teg, det var fint! Vårat rumsnummer var 1201 och en cool sak, var att när vi gick in i rummet så kollade vi på klockan, och den var prick 12.01! Nästan lite läskigt! Sen gick vi ner till stan, jag köpte en klänning, igen! Mamma tycker inte om när jag alltid köper massa klännigar. Sen köpte jag två par leggins, mina går alltid sönder, så nu har jag några på lager. Nu har jag köpte ännu mer julklappar! Jag tycker det är så skönt att göra bort det, även fast det är rätt så kul. Jag köpte någon lyckt-aktig sak till farmor, och en receptbokhållare till mamma, hon gillar att laga mat. Efter allt shoppande gick vi och åt middag på Mias Grill, det var faktiskt länge sen jag var där! Men det är himla gott, det bästa är ändå att man får hur mycket dricka som helst! På kvällen tänkte vi ju gå på bio, men det blev inte så. Istället beställde vi kanaler, så vi fick massor av filmkanaler. Vi såg bland annat nyaste Harry Potter!

Här kommer några bilder från resan till umeå!



En sak jag glömde skriva: När jag och My var på stan, såg vi Brolle Jr (visst heter han så?). Det var rätt så coooolt

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mias grill har så god mat! Då jag och min pojkvän åkte ner till Umeå för å shoppa käka vi alltid lunch/middag där!

2007-11-18 @ 15:38:28
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar Hanna:
Jag håller med! Förut brukade vi alltid äta lunch där, när det var äcklig mat i skolan! xD

2007-11-18 @ 15:41:49
URL: http://cheerleaderida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0