Jag gillar tester

Ni får vänja er vid att jag har sånna här tester, sånna tycker jag om!

Livet just nu:

Hur mår du? - BRA
Kläder? - Jeans, tröja.
Noppade ögonbryn? - Japp
Pojkvän/flickvän? - Nepp
Mobil? - Jarå!
Msn? - [email protected]
Bilddagboken.se? - Cheerida

Välj ETT altenativ som passar dig bäst och stryk under det:

1.
Beskriv dig själv med ett av följande ord:

Snäll
Rolig Såklart!
Cool

2.
Du föredrar dessa kläder bäst:

Mjukis byxor och huvtröja
Jeans och t-shirt
leggings och tunnika Helt klart!
Något annat

3.
Du tycker att det är coolt att:
Vara sig själv
Använda tobak
Skolka

4.
Du tycker det är töntigt att:
Ha rätt på alla prov
Använda tobak
Vara med mamma&pappa

5.
Bästa tv-serien:
Prison break
Scrubs
The OC
One tree hill
Lost
Heroes
Desperat houeswives
Någon annan serie

Svara bara ja eller nej:

Ibland är skolan kul - Ja!
Är kompisar viktigare än kärleken? - Ja
Är du lycklig? - Ja
Äger din familj en soda-stream? - Ja
Har din familj en sommarstuga? - Ja, den står på angsjö camping!
Är julen den bästa högtiden på året? - Ja
Gör det här för att du inte har något bättre för dig? - Ne, ska igentligen plugga tyska, jag har tyska lektion.

Tre konstiga frågor:

På morgonen när det är skola, klär du på dig innan du äter frukost då? Japp

Har du någon aning om vad det är för skillnad på Center och Plopp? I så fall vad? Nej!

Har du någon gång slagit sönder någonting för att du var så arg? I så fall, berätta! Minns inte, jag tror itne det, jag brukar bara stampa i trappen och slänga igen dörrar!

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

Hejhej, går du också på cheerleading (A)?

2007-11-06 @ 18:48:56
URL: http://felicciaaa.blogg.se
Postat av: Ida

Svar Felicia:
Japp!

2007-11-06 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0