John Tucker must die

My brukar fixa massa filmer, som hon sedan fixar över till min dator, och hon har nyligt gjort det. Så jag har massor av filmer, idag såg jag en av dom: John Tucker most die. Den var bra! Haha, jag såg den när jag badade, när jag badar måste jag alltid göra någonting, oftast ser jag på film, som jag då gjorde nyss också. Nu sitter jag och borde läsa på Svenskan, jag ska ha grammatik prov imorrn, suck. På tisdagar brukar vi ju ha sovmorgon till 11:55, MEN imorgon ska jag ju göra provet, och börjar därför 8:25, känns jättebra!

Jag måste bada tillägga: Jag har städat! Mitt rum ser jättebra ut. I vanliga fall brukar det vara saker, kläder, ja, allt möjligt där inne, men från och med idag ska det blir ändring på det! Hehe, det där kommer inte hålla.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0