Lov och ny design

Nu är det lov, på riktigt. Det känns himla skönt, nu får man ju sova ut på morronen, fast jag kan inte sova länge, som ni kanske märker. Idag vaknade jag 07:40, yes! Vilken bra start på lovet! Nu har vi lov från cheerleadingen till på tisdag, gud vad skönt! Då ska jag passa på att vila upp min handled, som fortfarande gör ont.

Igår satt jag uppe och fixade min nya design. Den här gången blev jag hur nöjd som helst. Hoppas ni gillar den! Den blev iaf mycket bättre än den förra.

Idag ska jag vara med Mysan! Det var längesen jag var med henne nu, om man inte räknar med när vi gick till Ica igår.

Det är också den 1 November idag, och 20 dagar kvar tills jag fyller år!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0