Lucia och Jennifer

Idag hade vi ett prov, eller inlämninguppgift. Vet inte vad man ska kalla det, men vi skulle skiva en inlämningsuppgift på en lektion, som ett prov. Det vad ganska svårt, man skulle skriva om Nk shit, typ energi, olja och sånt. Vi hade också lucia idag. Jag ska ju vara med i luciatåget! Sist jag gick lucia var för typ 4 år sen, så det ska blir skojigt. Alla som skulle gå lucia träffades idag och planerade låtar och så. Den tiden som vi planerade lucian på var på dans lektionen, så vi kom en halvtimme senare till den, men vi fick ändå vara med. Egentligen får vi inte vara med på dansen om man kommer försent och missar uppvärmningen.

Nu är jag med Jennifer. Vi är ensam hemma hos henne. Vi har varit på Ica och handlat för Jennifers mammas Ica kort, hehe. Vi är gaaanska tjocka. Hennes föräldrar är i Stockholm nu! Jag vill också dit. Jag har typ varit där två gånger, det var för 100 år sen.

Imorgon ska jag och Jennifer på bio och se hartbreak kid. Hennes mamma fixar gratis, hehe. Efter filmen ska vi gå lite på stan och så. Både jag och hon har nyss fyllt år, så vi har liiite pengar att spendera, jag längtar!

/Ida

Kommentarer
Postat av: My

Ida, du var i stockholm senast i april...

2007-11-30 @ 23:21:30
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0