Mätt och träning

Igår åt jag hur mycket gott som helst, jag kommer bli fet! Till frukost fick jag chokladpudding, sen på lunchen åt jag bara en macka, men det räknas inte. När jag kom hem igår från skolan, fick jag en present av mamma. Hon hade köpt en ny taklampa, jag blev glad! För den jag har nu är röd, och det blir jättedåligt ljus i rummet, men nu ska det bli ändring på det.

Till middag åt vi ju tacos, jag blev mätt! Tacos är ju så gott, så man äter tills man inte orkar äta något mer. Det är inte så bra. När vi sen hade träning var jag hur mätt som helst! Men träningen gick super ändå! Många i laget klarade massa gymnastik! Alla var såå duktiga! Jag vågade till och med köra flickis med pass, sist jag gjorde det ramlade jag bara och det var kanske en månad sen. Jag filmade programmet några gånger, och jag tycker faktiskt att det har börjat se bättre ut.

När träningen var slut for jag till farmor, där jag fick ännu mer mat! Vi fickade rulltårta och kakor! Jag trodde seriöst att jag skulle explodera, okej, kanske inte rikitgt. Men jag vart himla mätt.

Nu sitter jag i skolan och väntar på läraren. Imorgon ska vi se på film igen. Då kommer vi ha sett 3 filmer om Nk (Naturvetenskap). Det är rätt så jobbigt. Dessutom är filmerna på enelska, då blir dem ännu tråkigare.

Här kommer några bilder från träningen.
image58
image57
image56
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0