My på träning

På träningen kom vi fram till att det bara är två veckor kvar tills våran uppvisning. Det är några gymnaster som ska ha en juluppvisning, sen ville dom att vi skulle ha uppvisning där. Men eftersom att vissa i laget inte kommer på alla träningar, så har vi ganska svårt för att träna på byggen! Allt annat (Dans, hopp mm.) börjar sitta, eftersom att vi har kört det varje gång alla inte är där. Sara ska komma på ett sätt att lösa det här, och jag hoppas att hon gör det, för så här vill jag då inte ha det!

My följde med till träningen, hon tyckte att vårat program såg jättebra ut! Nu blir jag glad! Vårat program är faktiskt ganska bra, hehe. Men ni får inte se det än, ni får allt vänta tills DM. Som man brukar säga: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, så håll ut! Hehe.

Träning
image101


Nu är jag trött, så jag ska gå och lägga mig. GOOOO natt!
/Ida

Kommentarer
Postat av: klotter

Ahh jag ser också skitdåligt utan linser, så då måste jag ha mina glasögon. Har aldrig på mig dem i skolan så då går ja runt och är helt blind, ahha

2007-11-27 @ 23:46:08
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: My

Ida, ta bort bilderna på mig.

2007-11-28 @ 18:35:14
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0