Normal familj och SNÖ

Igår var jag hos Jennifer hela kvällen, vi satt mest bara framför datorn. Min familj var också hos Jennifer, hennes mamma och min mamma är ju syskon. Vid 12 tiden gick familjen och jag hem. När vi kom hem satt hela min familj framför datorn och lekte med en webcamera. Alla, mamma, pappa, brorsan och jag. Vi satt där och gapskrattade och ställde in webcameran på olika effekter. Haha, vi är normala!

När jag vaknade idag titta jag ut och såg att det var vitt! Det hade snöat! Egentligen tycker jag att snön bara är jobbig. Det blir slaskigt och halkigt. Fast den här snön kommer endå försvinna direkt. Jag kom också på nu att jag måste hitta vinterskor! Nu när snön har kommit, fan. Det finns nog inte mycket positiva saker med snön.

/Ida

Här är min familj

Kommentarer
Postat av: random gissa vem som hitta diiiiiig?

NÄMEN!

2007-11-03 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0