Prov imorrn

Nu sitter jag i skolan. Vi har håltimme, fan vad drygt! Sen har vi engelska. När jag fick hjärnskakning hade de ett Svenska prov i skolan som jag missade. Imorgon måste jag göra om det, så jag sitter här, och borde kanske egentligen plugga..  Vi har också en engelska uppgift som vi ska lämna in på fredag, den borde jag också skriva på. På lovet täntke jag så här: Åh, vad skönt, vi har typ ingenting att göra i skolan! Men nu när man väl är tillbaka i skolan, så dyker alla skol uppgifter upp. Det känns jobbigt, men istället för att sitta här och skriva hur synd det är om mig, som har så mycket skolarbeten, så jag ska börja jobba på dem ist!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0