Simsig helg

Sims är hur kul som helst! My och Edit har sovit här i helgen. Vi har mest bara spelat sims, därför har jag inte skrivit på ganska länge. Vi började med en ny utmaning, den gick ut på att göra 8 st simmar i en familj. Men man får bara styra den ena. Det ska vara som ett mentalsjukhus och du är den som tar hand om alla. Sen när man har uppfyllt sin livsönskan får man lämna mentalsjukhuset. Det var värsta kul och spännande! Jaja, jag tror inte det är så många som är intresserade av mitt sims spelande, haha.

Om en timme börjar träningen, jag måste kanske börja byta om och så. Det är jättekul på träningarna nu, när vi tränar programmet, så man ska njuta! När man kan programmet bra, så blir det typ jobbigt att bara köra det om och om igen!

Nu ska jag byta om.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0