Skolkatalogen är här!!

Äntligen har skolkatalogen kommit! Gud vad kul! När jag har skrivit klart det här, ska jag titta igenom den, har bara kollat en snabbis! Det ska bli skoj att kolla vilka gymnasium alla har hamnat på. Dessutom fyller jag ju år imorrn! Just nu känns allt värsta skojigt. Nu är det säkert att My och hennes mamma ska öppna affären också!

I skolan idag kollade vi mest bara på film, det är sköönt. Efter skolan gick jag till stan och köpte en till julklapp, woho. Jag har börjat gå på stan alldeles för ofta, nu har jag bara 100kr kvar av sommarjobb-pengarna. Fast jag lär ju få mer pengar imorgon när jag fyller år.

Nu måste jag gå ner och tömma diskmaskinen innan pappa kommer hem! Annars blire livat!

Hahaha, vilken hemsk bild! Jag ser värsta datanördig ut, men den ena är pappas och den andra är skolans!
image55
/Ida

Kommentarer
Postat av: klotter

Men varför får ni eran före oss? så orättvist! :C :]

2007-11-19 @ 18:26:20
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: My

Så grymt snygg katalog! :O OCH GRATTIS MIN ÄLSKLING!

2007-11-20 @ 08:19:43
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0