Spanska lektion och träning

Haha! Jag hade tappat bort min spanska bok, sen idag på lektionen sa min spanska lärare:
Lärare: Ida, vars är din bok?
Ida: Jag vet inte..
Lärare: Har du tappat bort den?
Ida: Jaa..
Lärare: Vilken tur att jag har hittat den då!


Haha, jag tycker det var kul! Nu sitter vi och väntar på att dansen ska börja, vi har håål. Nästa vecka ska vi ha dans uppvisning på öppet hus. Alla i klassen ska typ kolla på.

Igår hade vi ju träning, det vad kul! Vi har ju inte haft träning på 6 dagar. Vi fick våra Cheer Force linnen och shortsen. Sedan byggde vi, och gick igenom programmet. Sen fick vi reda på att vi ska ha uppvisning den 9 December. Det är några gymnaster i träningssalen bredvid våran som ska ha uppvsining sen ska vi ha uppvisning där! Hehe, det ska bli kul. Synd bara att vi inte hinner få våra dräkter.

P.S. Om 13 dagar fyller jag år! =D

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0