Träning idag

Efter cheerlägret som vi hade, verkar alla i laget har blivit sjuka. Fast några har iaf blivit bättre, så de var med idag.

På träningen har vi byggt, min bygggrupp klarade båda byggen vi gick igenom, vi är bäst! Vi har gått igenom några danser, ramsan och lite sånt. Det jag saknar på träningarna är hopp. Vi hoppar nästan aldrig! Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men, jag vill hoppa!

Andrea mätte upp nybörjarnas mått till dräkterna idag, så Sara ska beställa dräkterna idag! Eller, skicka in måtten iaf! Jag längtar jättemycket tills vi får dem. Jag kommer typ sitta med den på mig hela tiden, och inte vilja ta av mig den. Åhh, dräkterna kommer vara såååå snygga! =D

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0