001 och helgen

Jag har varit med Jennifer typ hela helgen, det är min kusin. Jag har också hittat 001! För er som aldrig har hört talas om den "leken", så ska man hitta först 001, 002 , 003, 004 osv, på regestreringsskyltar. Jag har letat sedan skolan började efter 001:an, sen i helgen hittade jag den! Sen när jag och Olivia gick till Droskan (ett mat ställe) idag, så hittade vi en till 001:a! Just när man har hittat den man söker, så börjar man typ se den överallt, helt sjukt!

Jag har också varit på stan idag. Gick först bara och kollade på massa saker. Sen hittade jag årets första julklapp! På åhlens var det rea på Friends boxar, så jag köpte första säsongen till pappa, hoppas han blir glad! Det är typ jobbigt när man köper någon julklapp, som man blir värsta nöjd med, sen är det jättelänge till jul.

Träningen igår gick bra, vi byggde massor, och jag gjort inte illa mig!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0