Blödande piercing och shoppat

Idag var jag i skolan. På lunchen jag gick och My på stan och jag har handlat! På något sätt mår man alltid bra av att shoppa. Jag köpte en klänning som var på rea, och ett medel till min blödande piercing! Jag tycker inte om när den håller på så här. Just nu blöder den ganska mycket, och jag har typ öst på med det där medlet! När vi hade shoppat klart gick vi till catarinas, det är så gott där. Lätt den bästa restaurangen. Efter lunchen hade vi komma-i-kapp-dag. Det hörs kanske på namnet vad det är, men om man ligger efter i något ämne så ska man hålla på med det. Jag gjorde lite spanska sen for jag hem, och nu sitter jag här, med min blödande piercing.

Nu måste jag ösa på mer medel!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0