Dagens träning och stan

Nu är det bara 1 dag kvar av träningslägret. Det känns endå skönt att få sova ut på morgonen och inte gå omkring med världens träningsverk hela tiden. Det är 1 dag kvar, och vi har lärt oss, kanske lite mer än hälften av programmet! Nu börjar det kännas som att vi inte kommer hinna. Den delen som vi har lärt oss känns ganska bra, även fast jag inte riktigt hänger med på allt, och det kommer bli himla stressigt! Fast det blir nog bra tillslut när alla vet vars de ska. Mellan t.ex. ett bygg och en dans, när alla ska springa till deras platser, så är det typ kaos. Alla bara springer omkring, hehe, men bara vi lär oss programmet bättre så kommer det blir jättebra.

Efter dagens träning gick jag till stan med, Linnea, Frida och Punky (Naima, Mandy kallar henne Punky. för hon tycker att Naima ser ut som en seriefigur som heter Punky). Först köpte Punky ett par Cheerleading skor på stadium, sen gick vi bara omkring och kollade lite. Till sist gick vi till Indiska, för vi skulle köpa en present till Mandy, som tack för att hon har tränat oss. Det fick bli en rökelse hållare med 5st rökelse påsar och 2st ljuslycktor. Sara hade berättat att hon och Mandy hade gått in på Indiska, och Mandy hade gillat typ allting där, så det blev lätt för oss som skulle köpa något.

Nu ska jag lägga in lite bilder på datorn från min kamera, de kanske kommer upp här sen.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0