Dagens träning

Jag måste bara börja med att säga: Det här träningslägret är ju as kul! Jag har tänk på det som värsta jobbigt och så, men det är ju kul. Vi började bygga pyramider idag, det var ganska svåra med vi klarade dom nästan, och det är bra. Min bygggrupp är jättebra, är hel nöjd med den. Vi går hela tiden framåt och äger ut alla andra, hehe. Vi har slutat typ en halvtimme tidigare varje träning! När jag kom hem idag var Edit här, det är den där otroligt söta hunden.

Första träningen fick vi säga ett mål som vi hade för det här lägret, jag vill lära mig rondater, eller få det där trycket. Jag ville också få bättre och högre hopp. Nu efter tre dagar så känner jag att iaf höjden på hoppen är på väg. Rondaten kommer nog inte gå, eftersom att jag måste lära mig stå på händer utan vägg först, sen måste jag kunna handstående nerrullning, sen en perfekt hjulning sen får jag köra rondater! Imorgon ska vi få mat dit körd till träningslägret. Jag har hört att vi ska få fisk, men det äter inte jag. Därför måste jag ta med mig små yoggisar, dom är jättegoa.

Jag tog en lite paus i skrivandet och såg på filmen Emma och Daniel, jag såg den förut när den var ny, och jag fick lust att se den igen, så då gjorde jag det! Jag har också köpt en bok, som jag kanske ska sätta mig och läsa snart. Den heter "Dotter önskas". Ungmamma-Emelie läser den och hon tyckte att den var bra så när jag var på stan såg jag den och köpte den.

Jag tror jag ska ta och lägga in lite gamla Cheerleading bilder. Vet inte varför, men jag fick bara lust, så här kommer det några!


På den här bilden hade vi fått reda på att vi vann mest minnesvärda på DM! Man kan riktigt se lyckan i bilden.
image19

Här är hela laget på DM. Stunt groupen är också med.
image20

Här är en bild från invigningen på SM. Det är från första dagen, då tävlade bara seniorerna, alltså inte vi, eftersom att vi var juniorer då.
image21

Det här är på en uppvisning som vi hade, när vi var juniorer. Amanda har tagit kortet, hon är värsta fotografen!
image22

Här är Jenny från i sommras, de tränade inför deras uppvisnig. Jag hade just piercat naveln och kunde inte vara med.
image23

Nu blir det ingen som helst ordning på bilderna. Men den här bilden är iaf från DM, i träningssalen där man värmde upp osv.
image24

Jag avslutar med en bild från tidiningen när vi hade gått vidare till SM.
image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0