Fredag är bra

Fredag idag. Var i skolan, som vanligt. Vi hade jazz och nu är vi typ färdiga med dansen som vi ska visa upp på uppvisningen. Vi ska ha uppvisning på UIG öppet hus.  Om någon bor i Umeå och funderar på att söka till UIG (umeå internationella gymnasium) så kan ni ju komma och titta! På gympan idag var vi i gymmet, haha, det låter jobbigare än vad det var. Det var nästan kul ju. Fast, vi gick mest igenom vad man gjorde på alla tränings maskiner. Vi hade också dans med Nora (en lärare) då dansade vi magdans och folkdans, det var skoj! Iallafall bättre än vanliga lektioner, såklart! Jag  vill köpa en sån där "kjol" som man har i magdans, som låter när man skakar rumpan! Haha, sen vill jag börja i magdans också, det var kul! Något som inte är kul är att lärarna har kommit igång med läxorna nu. Vi ska skriva dagbok i en vecka på spanskan, jobbigt, jag suger verkligen på spanska. Sen ska vi skriva till gympan, typ ett styrke pass. Sen har vi massa mer som jag inte orkar skiva.

Jag sitter här ensam hemma, med mina ostkrokar. Har verkligen jättetråkigt! Alla är typ borta, fy! Men nu ska jag nog gå ner och tjocka i mig massa ostkrokar och kolla om det är något på teven!

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0